PROPUNERI PRIVIND SUPLIMENTAREA ORDINII DE ZI A ȘEDINȚEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL MUNICIPIULUI GIURGIU DIN DATA DE 28 MARTIE 2024
I. PROIECTE HOTĂRÂRI:
1. Proiect de hotărâre nr.98/25.03.2024 privind aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Societății TRACUM S.A. anul 2024:
– inițiator – Primar Anghelescu Adrian-Valentin;
– Aviz Comisii de specialitate:
– Administrație publică locală, juridic și de disciplină;
– Buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat;
– Servicii publice, muncă şi protecţie socială;
2 . Proiect de hotărâre nr.100/25.03.2024 privind aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Uzinei Termoelectrica Production Giurgiu S.A. pe anul 2024:
– inițiator – Primar Anghelescu Adrian-Valentin;
– Aviz Comisii de specialitate:
– Administrație publică locală, juridic și de disciplină;
– Buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat;
– Servicii publice, muncă şi protecţie socială;
3. Proiect de hotărâre nr.102/26.03.2024 privind modificarea Actului constitutiv al Societății Uzina Termoelectrica Production Giurgiu S.A., având ca autoritate publică tutelară Consiliul Local al Municipiului Giurgiu:
– inițiator – Primar Anghelescu Adrian-Valentin;
– Aviz Comisii de specialitate:
– Administrație publică locală, juridic și de disciplină;
4. Proiect de hotărâre nr.103/27.03.2024 privind aprobarea propunerilor de candidați în vederea numirii administratorilor provizorii în Consiliul de Administrație la Uzina Termoelectrica Production Giurgiu S.A.:
– inițiator – Primar Anghelescu Adrian-Valentin;
– Aviz Comisii de specialitate:
– Administrație publică locală, juridic și de disciplină;
– Servicii publice, muncă şi protecţie socială;
5. Proiect de hotărâre nr.104/27.03.2024 privind aprobarea prețului local de facturare al energiei termice livrată populației din Municipiul Giurgiu, prin sistem centralizat, în scopul preparării apei calde pentru perioada 01 aprilie 2024 – 15 octombrie 2024:
– inițiator – Primar Anghelescu Adrian-Valentin;
– Aviz Comisii de specialitate:
– Buget-finanțe, administrarea domeniului public și privat;
– Servicii publice, muncă şi protecţie socială;