CAMPANIA „SI TU POTI DEVENI POLITIST!”

În perioada martie-decembrie 2015, la iniţiativa I.G.P.R. se derulează campania „Şi tu poţi deveni poliţist!” cu scopul promovării profesiei de poliţist şi a ofertei educaţionale a instituţiilor de învăţământ ale Ministerului Afacerilor Interne în rândul liceenilor.

Plecând de la premisa că recrutarea şi selecţia resurselor umane sunt procese vitale pentru organizaţie, dezvoltarea sa ulterioară fiind influenţată de calitatea desfăşurării acestora şi analizând situaţia curentă înregistrată la nivelul Poliţiei Române, apreciem că o campanie de promovare a profesiei de poliţist şi a ofertei educaţionale este benefică atât din punct de vedere  organizaţional, cât şi în plan individual, pentru persoanele care optează pentru o astfel de carieră.

În acest context, campania îşi propune să promoveze profesia de poliţist şi oferta educaţională a instituţiilor specializate în rândul cât mai multor elevi care, ulterior, să-şi manifeste  disponibilitatea şi interesul pentru a  urma o carieră în structurile poliţiei.

Aceştia vor avea acces la informaţii cu privire la avantajele profesiei de poliţist, la condiţiile de admitere şi de studiu din instituţiile de învăţământ ale M.A.I. şi I.G.P.R., având o opţiune în plus atunci când se vor decide în privinţa propriei cariere. Totodată, se vor familiariza cu activitatea cadrelor angajate în Poliţia Română, din diverse structuri, care vor participa la acţiunile organizate.

În vederea diseminării informaţiilor către publicul ţintă, la nivelul I.P.J. Giurgiu a fost constituită o echipă formată din reprezentanţii structurilor de resurse umane, analiza şi prevenirea criminalităţii şi compartimentului presă şi relaţii publice.

Activităţile ce se vor desfăşura în cadrul campaniei vor consta în participarea la sesiuni de informare a elevilor care constituie targetul campaniei, prin organizarea de întâlniri cu elevii claselor a XI a şi a XII a din liceele giurgiuvene, atât din mediul urban, cât şi din mediul rural, de pe raza judeţului Giurgiu dar şi în organizarea de acţiuni şi participarea la evenimente desfăşurate în spaţiul public (parcuri, zone comerciale, târguri de oferte educaţionale, etc.), în vederea  promovării mesajelor campaniei.






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *