PRO AGRO, campanie de incurajare pentru un produs romanesc

Preşedintele Federaţiei Naţionale PRO AGRO, Emil Dumitru, a declarat vineri, la Târgu Mureş, în cadrul Adunării Generale a Federaţiei Crescătorilor de Bovine din România, că va lansa o campanie de încurajare a consumatorului să cumpere lapte românesc.

‘Este o iniţiativă a mea, este o iniţiativă datată din vara anului trecut, dar în viitorul apropiat o să punem pe mass-media o astfel de campanie, în care să explicăm consumatorului că odată ce va cumpăra din magazin, oricare ar fi el, lapte în care este inscripţionat pe etichetă ţara de provenienţă România, cumpără de fapt locuri de muncă în România, taxe şi impozite în România, sănătate şi educaţie în România şi eu cred că laptele românesc nu este cu nimic mai prejos decât acele cantităţi de lapte, aproximativ 7,8% din producţia totală de lapte care vine din comerţul intracomunitar. Deosebirea dintre lapte e pe etichetă’, a declarat Emil Dumitru.

Acesta a spus că toţi consumatorii pot citi etichetele produselor lactate şi pot, eventual, sancţiona, întrucât ‘este singurul mod prin care putem cu adevărat să sancţionăm achiziţiile intracomunitare, necumpărând produsele din comerţul intracomunitar şi cumpărând, până la urmă, produsele româneşti’.(Agerpres)

Sursa dcnews.ro






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *