Aceasta e singura vitamina pe care ar trebui sa o iei regulat. Sfaturile specialistilor

Când vine vorba despre vitamine, mulţi oameni cred că nu sunt niciodată de ajuns. Cu alte cuvinte, cu cât mai multe, cu atât mai bine.

În realitate, multe dintre vitaminele pe care le luam şi care ne aşteptăm să ne aducă un aport de energie sunt, de fapt, inutile. Asta, deoarece corpul uman nu poate procesa o cantitate mare de vitamine, drept pentru care „se va hrăni” doar cu cât are nevoie, spun specialiştii.

În plus, o alimentaţie echilibrată asigură aportul necesar de vitamina B, C sau E, aşa că pilulele luate în plus nu mai pot fi asimilate. Există însă şi o vitamină pe care e bine să o luaţi şi ca supliment alimentar. Este vorba despre vitamina D.

Vitamina D necesară organismului uman nu poate fi luată doar din alimente, deoarece puţine o conţin, iar suplimentele alimentare s-ar putea să vă fie de folos.

În vreme ce vitaminele D şi D2 se găsesc în alimentaţie, vitamina D3 poate fi „luată” doar de la soare. Toate, însă, sunt necesare pentru întărirea oaselor şi a sistemului imunitar.

Potrivit businessinsider.com, unele studii au arătat faptul că persoanele care iau suplimente de vitamina D trăiesc mai mult decât cei care nu recurg la ele şi, în plus, au şanse mai mici de a face osteoporoză. Alimentele care conţin vitamina D, şi pe este indicat să le consumaţi cu regularitate, sunt: peştele gras (somonul sau tonul), ficat de vită, brânză şi gălbenuşurile de ou.

 






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *